Interaktyvaus plakato nuoroda
https://view.genial.ly/62120e75942d080014847758/interactive-image-interactive-image
Galimybė stebėti, tyrinėti aplinką, joje aktyviai veikti nuteikia mokytis linksmiau, patraukliau, įdomiau, todėl edukacinėms erdvėms gimnazijoje skiriame didelį dėmesį. Turime už Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos lėšas sukūrtą interaktyvų stendą „Vinco Kudirkos keliais Kudirkos Naumiestyje“. Jame miesto planas, kur mūsų mokinių grafikos darbais pažymėtos tautinio atgimimo žadintojo atminimo vietos. QR kodo pagalba pasiekiama informacija apie jas yra gidas pažintinei kelionei.
Gimnazijos rėmėjų, mokinių tėvų lėšomis įruoštas alpinariumas. Kas rytą ateidami į pamokas kiekvienas nešėme po akmenėlį, išsirinkome augalus, dabar prižiūrime gimnazijos 10 – metį ir mūsų bendrystę primenantį alpinariumą.
Mažiesiems turime vaikų žaidimų aikštelę, vyresniųjų sportui aktyviam laisvalaikiui – krepšinio aikštę, bėgimo taką, lauko treniruoklius. Tai įrengta Šakių rajono savivaldybės lėšomis.
Antri metai dalyvaujame projekte „Kokybės krepšelis“. Jo lėšomis sukurtos naujos edukacinės erdvės. Su jomis geriau susipažinti padės ineraktyvus plakatas, kuriame, spustelėjus žymekliu simbolį, pamatysite kaip ir ką sukūrėme, kam panaudojame.
Pradinių klasių mokiniams pėdučių ir skaičiais išmargintų geometrinių figūrų takas nusidriekė per visą pirmo aukšto koridorių. Mažieji mielai juo straksi laisvalaikiu ir kartu skaičiuoja.
Kieme pradinių klasių mokytojos nupiešė Šimtalangę aikštelę, kurioje vaikai ne tik šokinėja, bet ir mokosi matematikos: sudeda, atima, palygina skaičius, randa gretimus, sugalvoja skaičiavimo, orientavimosi šimtalangėje erdvėje užduočių vieni kitiems.
3b klasės mokiniai, vadovaujami savo mokytojos Gitanos ir mamos Sigitos nubraižė aikštelę „Pasiek žvaigždę“. Joje trys mokiniai vienu metu gali pasivaržyti. Kuris geriau moka daugybos lentelę, greičiau skaičiuoja, tas pirmas strykteli į centre nupieštą žvaigždę.
4a klasės mokiniai nutapė Varliukų abėcėlę. Šokinėdami nuo raidės prie raidės, ne tik geriau įsimena abėcėlę, bet ir turi galimybę lavinti garsinės analizės įgūdžius, kalbos dalių sampratą, turtinti žodyną.
Pastebime, kad mūsų mokiniai vis judresni ne tik pertraukų, bet ir pamokų metu, todėl plečiame edukacines erdves, jos prisideda tenkinant kinestetinius ugdymosi poreikius.
Vyresniųjų klasių mokiniai bei fizinio lavinimo mokytojai Tomas ir Andrius aktyviai dalyvavo kuriant Basakojų taką. Kiekviena klasė užpildė po vieną jo dalį. Vieni nešė smėlį, kiti žvyrą, akmenis, medžių žievę, kankorėžius… Laukiame pavasariškų dienų, kai vėl bus galima juo bėgioti.
Ruošiant prieskoninių ir vaistinių augalų darželio lysves darniai dirbo ūkio dalies, administracijos vyrai, mokytojos. Užaugintą derlių mokiniai tyrinėjo biologijos pamokų metu, gardino sveikuoliškus patiekalus, aprašė maistines ir vaistines savybes technologijų pamokose, pavaizdavo kūrybiniuose darbuose. Projektui vadovauja biologijos mokytoja Meilė.
Laiptai į antrąjį gimnazijos aukštą pasidabino pasisveikinimo žodžiais anglų, lenkų, latvių, rusų, estų, prancūzų kalbomis ir užrašais, kviečiančiais pastebėti savo ir šalia esančiųjų – kiekvieno bendruomenės nario, svarbą, unikalumą, puoselėti asmenybių lyderystę ir sandraugą, auginti asmeninius bei bendruomeniškus lūkesčius ir jų siekti.
4a klasės mokytoja Gražina Žemaitienė